Pages

20 April 2011

Kau adalah seseorang

Kau adalah seseorang

(I**** “jgnlah kmu bputus asa dr rahmat Allah, tiadalah yg brputus asa mlainkan org yg kafir” (yusuf:87)..hdup ini suatu amanah z**..huhu)
2 Feb 2011
12:27:20

(Ya.huhu . Kta kuat z**..fight 4 our life!)
7 Feb 2011
12:28:55

(Ya..i**** wajib kuat kn..hehe.take care dear )
10 Feb 2011
23:57:16

Tulip ungu..
Mungkin aku adalah sekuntum tulip putih yang leka..Leka kerana tiada sebarang ucapan di hari lahirmu..Tapi itu tak bermakna aku lupa tarikh itu..mana mungkin aku lupa akan tulip unguku yang tak pernah berhenti berada dibelakangku..sentiasa memberikan dorongan dan semangat untuk meneruskan perjalanan..mana mungkin aku lupakan kau tulip unguku..aku khilaf..Cuma mulutku seolah kaku menutur kata..Kerana kau adalah seseorang dalam hidupku..Kau ada tempat istimewa dihatiku..Mana mungkin aku mengucapkan kata2 yang biasa untukmu..sedangkan kau istimewa..

Tulip unguku..
Terima kasih untuk apa yang telah kau berikan..terlalu banyak telah kau berikan..tapi aku masih lagi sekuntum tulip putih yang kurang concern..itulah kelemahanku..

Tulip unguku..
Walaupun sudah beberapa hari berlalu tarikh kelahiranmu..namun aku tetap juga ingin menukilkan sesuatu yang istimewa buatmu..tapi jemariku kaku..maafkan aku..dan ini adalah istimewa buatmu..

Dikau hadir di kala aku
Memerlukan seorang teman
Dikau bawa secebis bahagia
Bila aku hampir berputus asa

Kuterima segala apa yang diperdaya dan
Kini ku bersedia hadapi hari muka

Kau bawa sinar cahaya
Dihari ku yang gelita
Dan dikau hadir tepati waktunya
Membawa tawa ceria

Bila mana kau terima
Hidup ada suka dan duka
Mendung takkan selamanya
Sinar mentari kan menjelang tiba

…maafkan aku tulip unguku…

07 April 2011 11:23 pm

2 comments: